Monday, October 10, 2016

Dag Trading Strategie Tutoriale

Dag Trading Strategie Tutoriale Dag handel strategieë Aankondiging Tydens my handel loopbaan het ek verhandel enige tyd daar is en 'n mark is daar. Ek handel steeds baie verskillende markte, maar fokus hoofsaaklik op aandele. Ek is ook nog die handel baie verskillende tydraamwerke, maar die meerderheid van my wins kom uit my Core-strategie. Handel oor die langer termyn tyd het bevry van 'n groot deel van my tyd, so ek kan jy met al hierdie aandelemark onderwys. Soos hierbo genoem, ek doen nog dag handel, maar ek word baie selektief oor my inskrywings. Ek het geduldig wees en dikwels wag weke vir my dag handel setup. Jy mag dalk dink dat dit nie meer die dag handel as ek nie elke dag handel, maar dit is nie. Dag handel beteken nie dat ek moet wees in 'n bedryf 24/7, dit beteken net ek plat op die einde van die dag. Die meeste handelaars versuim om winsgewend te word as hulle voel 'n drang om elke dag en dikwels meer as een keer 'n dag handel. Ek sien geen rede om te staar teen die grafiek en handel 5 keer per dag te sien of my wins is dieselfde deur wag geduldig vir my enkele hoë kans handel. Water trap nie maak my iewers heen te gaan. Ek het oor die jare gesien dat handelaars dikwels sukkel om konsekwent te bly. Hulle spring van stelsel tot stelsel soos hulle lyk na die Heilige Graal. Soos enige professionele handelaar weet die Heilige Graal bestaan ​​nie. Enigiemand wat bied jou die Heilige Graal is oneerlik. Ons GRATIS dag handel strategieë is nie die Heilige Graal nie. Ten spyte van die feit dat ons het hulle suksesvol óf onafhanklik verhandel of met ander strategieë beteken nie dat hulle sal werk vir jou. Dit neem skerm tyd en ervaring om die regte marktoestande die strategie handel vind. Verder is dit neem die regte ingesteldheid konsekwent en gedissiplineerde te bly. Strategieë wat werk Dag Trading is ver van net om oor die ontleding van kaarte en die sneller getrek volgens die reëls. Behalwe die behoefte van die reg ingesteldheid ook moet jy behoorlike geldbestuur. 'N Dag Trading Strategie is meer as saam gooi 'n paar aanwysers. 'N Behoorlike Dag Trading Strategie is 'n mengsel van aanwysers, grafiek analise, ingesteldheid en geldbestuur. As gevolg van hierdie hierdie dag handel strategieë videos is bedoel vir inspirasie net van hoe jy saam jou eie strategie kan sit. Jy kan kies om die strategie presies soos gebruik, maar jy moet onthou dat dit is net die aanwyser deel van die strategie. Wat van jou ingesteldheid? Jou geld bestuur? Werk hard op jou strategie. Gebruik hierdie video's vir inspirasie en hulp. Uiteindelik moet jy 'n strategie wat jy glo in anders kan jy nie in ooreenstemming wees of kry die ingesteldheid van 'n professionele handelaar te ontwikkel. Hierdie video's is hoofsaaklik vir laer tydraamwerk handel soos 5 en 15 minute kaarte, maar hulle is ook geïmplementeer op hoër tydraamwerke byvoorbeeld op die uurlikse grafiek. Ons het hoofsaaklik verhandel hulle op Voorrade want bied meer geleenthede, maar ons het ook verhandel hulle op Futures soos die Nasdaq, SP-500 en Gold. Ons vertrou dat jy dit sal geniet hierdie gratis video's en dat jy hulle help in jou soeke na 'n professionele dag handelaar geword. Ruwan sê


No comments:

Post a Comment